2020-2021 GÜZ DÖNEMİ YATAY GEÇİŞ DETAYLI BİLGİ

08 Tem

2020-2021 Güz Dönemi Yatay Geçiş işlemlerine yönelik detaylı bilgilere ulaşmak için lütfen  tıklayınız.


YATAY GEÇİŞ İŞLEMLERİ HAKKINDA SIKÇA SORULAN SORULAR

1- Başvuru evrakları elektronık imzalı olarak geçerli mi?

Elektronik imzalı evraklar geçerlidir. Çıktısını göndermeniz yeterli (öğrenci bilgi sisteminden aldığınız onaysız trankript, öğrenci belgesi geçersizdir)

2-E-Devletten alınan öğrenci belgesi geçerli midir?

-Geçerlidir.

3-Başvurular ne şekilde yapılıyor?

-Başvurular posta ya da elden teslim şeklinde yapılmaktadır. E-mail veya online başvuru yoktur.

4-Evraklar ulaştıktan sonra ne şekilde bilgi sahibi olabiliriz.

-Evrakınızın ulaşıp ulaşmadığını size verilen posta takip no ya da ogrenciisleri.ef@duzce.edu.tr mail adresine talepte bulunarak öğrenebilirsiniz. (Maillere yogunluk durumuna göre dönüş yapılmaktadır.)

5-Merkezi yerleştirme yatay geçişte taban puanı nasıl olmalıdır?

-Başvuracağınız programın taban puanına eşit ya da üstünde olmalıdır.

6-Kayıtlar nasıl olacak?

-Kayıtların nasıl yapılacağı daha sonra Fakültemizin web sitesinde ilan edilecektir.

7-Disiplin Durumu

-Disiplin durumunuz transkript veya öğrenci belgesinde belirtiliyorsa ayrıca evrak almanıza

gerek yoktur.

8-Ders Planı ve Ders İçerikleri

-Ders planı ve ders içerikleri elektronık imzalı ya da mühürlü kabul edilmektedir. Bağlı bulunduğunuz üniversitesinizin sitesinden aldığınız çıktılar eğer onaylı ise kabul edilmektedir.

9-Adres

-İlanda yazılı olan adres yeterlidir.(Başvurularınızı Eğitim Fakültesinin adresine göndermeniz gerekmektedir.)

 

10-Alttan Dersi Olan Öğrenciler Başvuru Yapabilir mi?

Allttan dersi olanlar başvurabilir.

11- Ek Madde 1 (merkezi) ve Kurumlararası Yatay geçiş için her ikisine de başvura yapılabilir mi?

-Yapılabilir